GLEDER MEG HVER MÅNED

Reklame | Nelly.com

Dagen i dag har vært fin. Jeg sov til 07.30 og det er det lengste jeg har sovet på et år, det var utrolig deilig.
Jeg er så glad for at det er mange som ser ut til og ha glede av det jeg skriver om hvordan jeg har håndtert traumer og div i mitt liv 🙂 det er såå mye som kan gjøres på egenhånd. Så det er supert at fler også ønsker og ta noen tak selv, uten og springe til første lege kontor for den type hjelp de yter der..
Ikke undervurder selvet, folkens ❤️
Jeg fikk pakke i posten i dag som jeg har ventet på. Jeg var 100% sikker på at jeg hadde kjøpt kjoler, men den ene viste seg og være skjørt
Det var litt trist, men jeg velger og beholde det da det var super fint også kjøper jeg en passende top til istedenfor 🤦‍♀️

Se dem selv hos Nelly.com  HER

Og det var tid for og hente goodiebox igjen, det er aldri feil og er Seriøst noe av det jeg ser mest frem til hver måned.
Jeg har aldri blitt skuffet, og anbefaler alle som ønsker og skjemme seg bort om og sjekke ut goodiebox

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg