NOE JEG HAR LÆRT SOM FØRSTEGANGS MOR ♡ TIPS

Reklame | Adlibris

Det er mange ting som gjør at jeg syntes det er lite barnevennlig her vi bor nå, men en ting som er fantastisk er ute plassen og hagen ♡

Det er langt for oss og gå til skog og mark, men i dag kledde vi på oss og gikk ut i hagen .

Er det en ting jeg har lært så langt som mamma er det det og kjøpe minst mulig , men i god kvalitet.

Jeg brukte så alvorlig mye penger på c både før og etter hun kom , og gråter enda da jeg må pakke vekk klær hun har brukt en gang og vokst ut av..  Ikke er det bare bare og selge de igjen heller. Så det jeg gjør er og spare på noe i tillfelle jeg skulle få et barn til,  en gang ♡

Uansett … så er kvalitet viktig og spesielt i kalde vinter Norge, Skal det være ull ull ull

Det beste jeg har funnet til nå er noe fra apoteket og noe av merket joha.

Jeg elsker det, og det er laget fra joha slik at de kan bruke det over fler mnd . Du ser det i sparkedressene f.eks at du kan både ha til fot og når den blir for liten , åpner du i bunn slik at foten går ut * hvis du skjønner *

Jeg sverger til joha selvom det kan koste litt!

 Du kan se noe av utvalget HER

 

Og også tykke vinterluer , votter og tøfler

Her er noen bilder fra hagen ♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg