Min søsters bryllup 🥂

I går var endelig dagen her hvor min storesøster og kjæresten skulle gifte seg, endelig mann og kone.
Det var noe helt spesielt med og se min søster ble gift.
Jeg gråt noen tårer både i kirken og under tale, men gud for en fin dag og mange flotte taler ble holdt.
Dagen var perfekt uten om at, etter kirken skulle constanse ( min datter) bli med opp en liten tur i middags lokalet, da jeg tok henne ut av bilstolen hadde hun fått tak i en vannflaske underveis og var gjennomvåt på alt av klær og jeg hadde ikke med skift. Men familie stillte opp med og bringe nytt..
Litt lei meg ble jeg for jeg hadde jo planlagt lenge hva hun skulle ha på seg. Men så lenge hun er tør og varm så er jeg fornøyd.
En ting til var at det ble stressende den morgen da vi skulle stelle oss og jeg la hårsløyfen hennes en plass jeg ikke fant igjen før hun skulle hjem for kvelden.
Jaja 🤦‍♀️
alt ordnet seg heldigvis og dagen ble perfekt!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg