MIN PREMIE BABY ♡

Jeg syntes det er rart hvordan dagene går seg til, jeg satt og lurte på til morgen i dag om vi skulle ha en hvile dag hjemme , men så ville bestemor ha oss med ut på besøk.

Og det er alltid hyggelig , spesielt når det gjelder familien.

Oldefar til constanse blir 80 i slutten av mnd og vi ble bedt i selskap da , men tok en tur i dag selv om.. Jeg synes det er gøy og vise frem lille og jeg blir ikke lei av og ha henne med m3g rundt på besøk ♡ hun ER den snilleste babyen i hele verden og veldig trygg og tillitsfull mot andre mennesker .

Det er et tegn på at jenta mi er trygg,  og jeg digger det ! ♡

Jeg kaller henne premie baby pga hennes trygghet og hvor flink hun har vært siden dag 1 . Vi har absolutt ingen problemer og hun sover OPPTIL 12 timer hver natt ♡ Dette har lillegull gjort siden hun var 2 – 3  måneder og mamma er veldig glad for det .

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg