INFLAMASJON I KROPPEN

Til tross for overskriftene fokuserer jeg ALDRI på problemet uten og uten på løsninger, så om du leser bloggen min, vil det være min vei ut av plager jeg legger fokus på. Og ikke selve problemet. 

Om det er det du ønsker så meld deg heller inn i en selvmedlidenhets gruppe på Facebook og diskuter rundt hvaslags tabl som finnes. 

Det er ikke mitt fokus her inne.

MEN.

Dette så jeg nærmere på etter jeg fikk et leggsår på benet, og etter og ha prøvd alt legen anbefalte, tilogmed den beste hudlegen vi har i området, behandlet meg feil og jeg ble heller værre.

Etter jeg avbrøt behandlingen med cortison hos han bestemmte jeg meg for og se nærmere på hva jeg kunne gjøre selv.

GJØR DET SELV.

Jeg leste for noen år tilbake, en inder som hadde gjort litt research han sa følgende.

Om du har inflamasjon / plager i kroppen du vil bli kvitt.

Gjør dette :

2   stk rå egg

12 stk sterke chili (de rød små)

Rør om og drikk på morgen

 

grunden til dette er at om du har en akutt situasjon, eller noe kronisk du ønsker og forbedre, vil du når du drikker dette *lure kroppen din * ved at den reagerer på at det er sterkt * brennende følelse *også vil den da sende ut forsvar for og sette ned feber.

Da disse hjelpe cellene finner at du Ikke ha høy feber, vil de få til reprasjon av inflammatoriske områder i kroppen for og rydde opp..

Det blir som om du tilsetter ekstra hjelpere innenfra.

Rett og slett

GOD LÆRE

 

LITT OM FORSKJELLIG INFLAMASJON STÅR SKREVET UNDER

 

Akutt og kronisk inflammasjon

Inflammasjon kan klassifiseres som akutt eller kronisk. Akutt inflammasjon er den første reaksjonen fra kroppen på skadelige stimuli og kommer i stand ved økt blodforsyning til “kampområdet” slik at det strømmer økte mengder blodvæske og hvite blodlegemer (særlig granulocytter) til det skadete vevet. En kaskade av biokjemiske reaksjoner utløser den inflammatoriske responsen, noe som involverer blodårene, immunsystemet og ulike celler i det skadete vevet.

Autoimmune sykdommer

Ved enkelte sykdommer vil kroppens immunsystem starte en inflammatorisk reaksjon uten at det er fremmedlegemer til stede. Immunsystemet feiltolker og starter å produsere antistoffer mot kroppens eget vev, en såkalt autoimmun reaksjon. Resultatet blir inflammatoriske sykdommer som leddgikt (revmatoid artritt), systemisk lupus erytematosusSjögrens syndrom, ulike nyre- og tarmsykdommer og sykdom i skjoldkjertelen (tyreoiditt).

 

kilde : HER

Bloggen min finner du. HER

Snapp :                            Shelene6

Facebook :                      Signe Helene Renja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg