BILDEDRYSS FRA DAGEN

Reklame | FOOTWAY

Nå har vi endelig begynnt planleggingen av 1 års bildene av c og jeg gleder meg som en gal til photoshoot av lille 💜

I dag har vi vært på biblioteket, gått en tur, og snakket med photografen som skal ta bildene,og jeg er overbevist om at de blir århundrets beste 1 års bilder hehe

Jeg har kjøpt inn noen plagg og jeg har også funnet frem noen helt spesielle som ble brukt da jeg selv var liten. Gleder meg

“brunsj”

Også kjøpte vi noen tusjer til og leke oss med på speil og vinduer du finner de på ark bokhandel.

Gå turen var flott og jeg elsker at det har falt snø, alt blir liksom så rent og pent.

Heldigvis har jeg kjøpt en god vogn og trille med, selv i snø Mountain buggy sjekk den ut selv hos www.Babyshop.no  de har mye og velge i.

Skoene mine finner du HER

Og de har fler modeller på salg.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg