FRA DISKUSJON TIL KRANGEL?

Når går en diskusjon over til krangel? Eller når kan det omtales som kjefting når en en engasjert i et tema??

Jeg hadde en samtale med en her for litt siden, eller, tidligere i dag.. hvor vi satt og pratet om løst og fast før vi  kommer  inn på et tema som interesserer meg og jeg ble engasjert.

Argumenterer litt for og imot og er igrunn nysgjerrig på hva hun har og si i motsvar.

hun jeg snakket med holdt med meg en stund og vi kastet ball *på en måte*
Men da hun ikke fikk vendt om min mening, reiser hun seg og sier hun følte jeg kjeftet på henne.
Det er det værste jeg kan høre.
spessielt da jeg  bare ble engasjert, og jeg opplevde det heller  som om hun rømte fra diskusjonen og ikke fant mulighet for og runde av på annen måte.
Det må da gå Ann og avrunde en diskusjon på en voksen måte. Uten at jeg skal sitte igjen og føle meg slem.!?

Jeg blir så satt ut

Jeg vil ikke gå i nærmere detaljer, men finnes det en regel? En utskrevet regel på hvor grensen går for hva som er hva av engasjement og kjefting?

 

Ingen tid for lengere innlegg idag da jeg har hatt besøk og nå er det snart klart for kvelden.
God kveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg