CUBUS BARNET !! FIRSTPRICE UNGEN

Som mamma kjenner jeg allerede på press

si f.eks jeg går trille tur med jenta mi og mot meg kommer en annen mor som er på tur med babyen sin..

Vi ser hverandre ser Hva slags vogn vi har , hva klær vi går med , utstyr til vognene osv…

Så om barna våre skulle hilse på hverandre er det vell så viktig hva slags klær barna våre har ???

En ting er at en skal være kledd riktig etter temperatur ute , men og bli kaldt First price ungen, eller Cubus barnet ?? Hva er det for noe !?

Jeg har ikke opplevd det med min lille, men jeg hører mye rundt om,nå som jeg har søkt barnehage plass Kjenner jeg jeg blir stresset over Hva slags klær hun skal ha og det er viktig med merkeklær ?

Dette er jo foreldrenes ansvar om de syntes det er ok at barna dens kaller andre for Cubus eller firstprice barna , vil jo ikke barna stille med særlig valg desverre

Så Serriøst foreldre der ute Hva er dette for noe !?  Skal personen som kjøper det hun/han har råd til hos Cubus da .. gå og føle seg mindreverdig eller som en dårlig forelder fordi det ikke er joha eller gant merker hele veien !? Og lage skiller på barn allerede i barnehagen pga merkeklær eller ikke gjør meg SÅ sint !

De som alle andre fortjener de samme mulighetene og har det samme behovet som en annen en . Og dette håper jeg og ber om at må ta slutt!voksene og barnehagen / skolen må sette en stopper for slikt og holde fokus på mennesket i istedenfor!

Takk !!

Resten av bloggen min finner du HER

Følg meg på snapchat

Shelene6

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg